środa, 26 czerwca 2013

Dlaczego support?

Z racji dużej ilości wolnego czasu i dziwnego przyciągania przez mój tablet, wrzucam coś nowego.
Jest to dla mnie już na ten moment trochę sentymentalne wspomnienie z racji, że bardzo dużo swego czasu siedziałam w MMORPG'ach (Lineage 2 głównie <3). Ile ja życia zmarnowałam na farmę golda/adeny ;_;
Jednak nie ma co narzekać, bo dzięki temu poznałam całą masę wspaniałych i zakręconych ludzi, z którymi nadal fajnie jest wychodzić na piwo, mimo, że nie gramy już w te same tytuły. Ba, z jednym nawet robię coś więcej niż wychodzenie na piwo... No ale cóż, nerdy poznają swoją drugą połówkę przez gry! I nie ma czego tu się wstydzić, o.
P.S. Baby są wredne. Włącznie ze mną.

21 komentarzy:

  1. No i się wydało. Teraz już każdy będzie wiedzieć! Choć z drugiej strony, jak miło popatrzeć na te twarze zdziwione: Jak to?!

    Pierwszy mój komentarz, choć mam nadzieję, że nie ostatni. Koncepcja bardzo fajna, keep goin! : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, pierwszy wpis na blogu <3 Miło mi słyszeć, że koncepcja się podoba. W końcu ona jest najważniejsza. Ja również mam nadzieję, że nie ostatni :3

      Usuń
  2. Witaj "Grająca" :D
    Mój email to maczur1999@gmail.com
    Mam dla Ciebie propozycję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie coś z cyklu "Ja grająca w League of Legends" :'D
    Nie znoszę jak ktoś zabiera mojemu ADC kille, to potem się mszczę w taki oto wyrafinowany sposób jaki... opisałaś.
    Zakochałam się w twej komiksowej twórczości, szczególnie w kresce, spodziewaj się mnie częściej >:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha zgadzam się nie ma to jak Lineage 2 sama grałam aż od C4 <3 (nie ma to jak kochany tatuś wciągający swe dziecko w granie :D) Masz cudowny styl, a najbardziej podoba mi się kolorowanie (awwww sama bym sobie porysowała, a tablet wyzionął ducha) Cóż pozostaje mi tylko czekać na więcej :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Już nigdy nie uwierzę żadnemu healerowi w lagi ;p Te mszczące się na innych graczach istoty powinno się wybić. ;p Chociaż zaraz . . . Ja gram głównie healerami :O

    Ech, czasy Lineage 2 aż się łezka w oku kręci. :<

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że ja nie grałam w Lineage II, chociaż z tego co wiem to gra jest płatna, a mi się nie chcę kombinować... Teraz dzięki Tobie mam znów chęć zagrać w wow'a albo jakiej inne mmo. Szkoda, że większosc nudzi mi sie po kilku dniach i potem nie chce mi sie do nich wracac xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lineage II teraz jest już za darmo, ale czy to dobrze to już inna sprawa ;p Gra od jakiegoś czasu przerzuciła się na F4P więc płaci się tylko jeżeli chce się kupić coś specjalnego. ;p Jednak obecny Lineage to nie Lineage i koniec kropka w tym temacie. ;p

      Usuń
    2. Ah, to dobrze. Poddałam się, bo miałam problemy z rejestracją. I nie wiedziałam o co chodzi. Teraz to chyba zagram w Allods. ;-;

      Usuń
    3. Hmn...nie pomyslalam o tym co jest opisane w komixxie. kurde, tepa jestem. Chociaz ja zawsze gram magami wojowniczkami itp.

      Usuń
  7. No teraz to będę podejrzliwie patrzeć na wszystkie koleżanki grające healerami...

    OdpowiedzUsuń
  8. PS. Baby co mówią że są wredne są najmniej wredne.

    OdpowiedzUsuń
  9. jak miło znależć takiego bloga! sama myślałam o zrobieniu bloga na podobny temat:) ale czasu nie ma, sama jutro czekam na nowy server :> granie jakimkolwiek supportem... idelany sposób na zemste, true :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Po pierwsze, ja tam wolę grać dps'em i skopać komuś dupę, nie ważne czy to inny gracz czy mob :) I tak, swojego Lubego też poznałam będąc z nim w jednej gildii <3 Hue hue, nie ma to jak bratnie dusze :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mogę się dowiedzieć jaki miałaś nick na Lineage 2 i na jakich serverach grałaś?
    Może Cię widziałem :)
    Grałem na Gracia Final :)
    Czekam na Odp :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lans na mmorpg.
    żałosne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cóż... jeśli chodzi o healera, to bardziej mi się Metin przypomniał xD Akurat ja tam gram surą, jednakże siostra faktycznie grała "lekarzem". Jakie pobudki nią kierowały-nie wiem, ale zaproponowana przez Ciebie jest dość ciekawa (i podła ;D)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wreszcie znalazłam bloga dla mnie !!! Sama próbowałam coś tam pisać lecz słabo wyszło... Czekam na więcej! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Też tak mam: niezależnie od gry - healer... Jeszcze w Diablo supportów i heali brakuje :D

    OdpowiedzUsuń