poniedziałek, 1 lipca 2013

Gramy w LoL'a!

Dobra, wiem, że to nic nadzwyczajnego, że grywam sobie w LoL'a. W sumie prawie każdy w to gra. I prawie każdego trafia szlag gdy natknie się na niewspółpracujący team... Oprócz mojego faceta! Nie uwierzycie, ale on zachowuje stoicki spokój podczas gry. Cholera, jak on to robi?...
I zawsze mnie zastanawiało dlaczego akurat Liga mnie tak denerwuje. Powiem szczerze, nie mam zielonego pojęcia. Może to przez brak wpływu na ludzi z drużyny? Cholera go wie...
P.S. Najbardziej mnie śmieszą ludzie jadących na chacie po matkach i ojcach. Jaki oni, cholera, mają w tym cel? Wkurzyć? Wyżyć się? Nie rozumiem tego zachowania...
P.S.S. Wpadłam na pomysł robienia speedpaintingów komiksu i wrzucania na YT z moimi luźnymi pogadankami i przemyśleniami odnośnie gier. Tylko czy ktoś to będzie oglądał? Co o tym myślicie? (Tak, tak, lubię być multiplatformowa).

Kliknij na komiks by powiększyć!

10 komentarzy:

  1. Jakby ci się nudziło na Eu Północ/Wschód to chętnie pogram: Deathshimort ^^ P.S masz pierwszą fankę xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah, pomysł ze speedpaintingami mi się podoba ^^ Chętnie bym oglądała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł świetny i na pewno będę oglądać w wolnych chwilach : )
    Komiks świetny i jak zwykle obrazujący większość ;3 Go go PadGirl!

    OdpowiedzUsuń
  4. dobry pomysł, również będę oglądać . :>

    OdpowiedzUsuń
  5. O, dlatego przestałam grać w LoLa ^^'

    OdpowiedzUsuń
  6. Bo ta gra taka jest, że cholernie denerwuje. Jednak muszę się doczepić, wyżej napisałaś, że chodzi o drużyny nie umiejące współpracować albo wyzywające innych, a w komiksie jest nieco co innego. Ucieczka z 10 HP to nie fart. Fart to może być jak ktoś ma 10% szansy na kryta i mu wejdzie za każdym razem, ale w innych sytuacjach - to po prostu oznacza że nie ma się dość dobrego dmg aby zabić. Moim zdaniem to nie jest takie denerwujące. Najgorsze jak się trafią polaczki to mam ochotę pourywać łby.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam dokładnie to samo..grałam w różne mmo, rtsy i całą masę innych rzeczy, a i tak żadna gra nie przyprawiała mnie o takiego rage`a jak LoL. A najgorsze jest to, że niezależnie od tego ile się wkurzam i tak gram w to dalej ><

    OdpowiedzUsuń
  8. Kręć te filmy z chęcią będę oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I Ty niby dziewczyno gamerką jesteś?
    Nic o grach nie wiesz. Nie masz absolutnego pojęcia o słowie gamer/ka.
    Gamer to osoba która jak kupi lub wypożyczy gierkie dowali ją do końca. Wszystko wbije na 100% i na każdym poziomie trudności się przejdzie. Ma wyjebane na to że to będzie trwało ponad 100 godzin i tak to zrobi. A Ty? Jedynie LoL i Pokemon.
    Jeśli uważasz że jesteś gamerką to się porządnie mylisz. Nie ma co Cie porównywać do gamerki.
    Kolega mi powiedział o twoim blogu. Miałam nadzieję aby wreszcie poznać prawdziwą gamerkę ale jedynie co znalazłam to zwykłego przeciętnego gracza.
    Jedynie co teraz chłopaków kręci to promujące się cyce przy gierkach.

    OdpowiedzUsuń