środa, 14 sierpnia 2013

Attract



Nie ma to jak wyjazdy! Szczególnie, gdy mamy wtedy możliwość wypoczęcia, dania na luz. Problem (przynajmniej dla mnie) zaczyna się w momencie, gdy próbujemy skorzystać z Internetu… Nie wiem czy to ja mam jakiegoś paskudnego pecha, czy jest to całkiem normalne, ale… Zawsze, gdy wyjeżdżam nad nasze wspaniałe Polskie morze – mam problem z dostępem do sieci. Mimo, że przed każdym wyjazdem upewniam się co do tego, że w ośrodku jest wi-fi, to jeszcze ANI RAZU nie trafiłam tak, by mieć na wyjeździe do niego bezproblemowy dostęp. No nigdy. Zawsze albo jest za duża odległość od routera i koczuję na schodach z lapkiem na kolanach, albo po prostu coś się kaszani i nie mogę się przebić do internetów. Tym razem jest nie inaczej. Internety chyba mnie nie lubią. Żeby w ogóle umieścić tą notkę, musiałam trochę czasu popolować na moment, w którym wi-fi działa na tyle stabilnie, by skopiować i wkleić tekst z Worda i zuploadować obrazek. Po prostu wooden net. Eh…
Dobra, co do paska – już od dłuższego czasu miałam ciężką rozkminę jak może wyglądać pokemon, który używa attracta. Poniżej widzicie efekty moich przemyśleń. Czasem przerażają mnie obrazy, które podsuwa mi moja wyobraźnia… A to w sumie i tak są jedne z mniej hardcorowych wizji.
Co do samych poków, niedługo wychodzą X i Y na 3dsa. Matko, już się nie mogę doczekać ;3; Co z tego, że i tak na ten moment mnie nie stać. Może jakoś uda mi się wykombinować kasę do czasu premiery. Ale mimo braku funduszy, chciałabym by premiera była już teraz ;3; Przynajmniej miałabym większą motywację by próbować kogoś namówić na zamówienie u mnie trampek… Albo poszłabym w akcie desperacji myć ludziom samochody za grosze albo odprowadzać wózki pod jakimś hiperem, albo roznosić ulotki w skwar. Tak, tak, jestem ciutkę zdesperowana. Nie mając stałego i pewnego dochodu bywa krucho z pieniędzmi… Ale co ja tam będę wam o tym pisać, sami wiecie jak wyglądają realia. Szczególnie dla młodych ludzi, uczących się lub studiujących dziennie. Wielu z was może powiedzieć „dla chcącego nic trudnego” i nie będę mogła się z tym nie zgodzić. Jednak akurat w wakacje jest natłok uczniów, którzy chcą sobie dorobić i wygryzają taką sierotę jak ja. Dobrze, że nadchodzi wrzesień, muahahahaha~
 
Btw jak wam się podoba piżamka w króliczki? Coś czuję, że za zilustrowanie tego trochę mi się oberwie… Ale cóż, raz się żyje! Aha, przy okazji, to mój 10 pasek. Yuhu! Ale się obijałam… Powinno ich być zdecydowanie więcej na ten moment…

 Kliknij aby powiększyć!

6 komentarzy:

  1. Męska forma rozwala system xd

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie masz party jak grasz :P?

    OdpowiedzUsuń
  3. Męska forma .... epic :D + nigdy nie mogłam sobie tego wyobrazić xD do dziś :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A i nie że krytykuję czy coś xD ale Pikachu w wersji żeńskiej ma ogon w kształcie serca na końcu :) Tak na przyszłość mówię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahaha, piżamka w króliczki oraz zestaw monokl+cylinder+mucha+kluczyki do super fury urzekły moje serce!

    OdpowiedzUsuń